söndag 18 februari 2007









jag är full o sista dagen i fernie är avslutad med en herrans afterski, svenskar i all ära! afterski är vad vi kan! kommer sakna fernie, kommer sakna brorsorna, kommer sakna markus & maria,kommer sakna lost boys café, kaffet på fiket o jag saknar redan mr sword! imorgon kommer vi åka klockan sex för vi e så grymt bra på o planera o boka bussen dagen innan så alla sena biljetter va fullbokade o vi kommer ha en bomfalleralla ha en lååååång dag o en lååång natt på flygplatsen ! häääärligt!

kajsa! din mössa e stulen...likaså den andra mössan jag hade med mig...oscar din tröja ja låna e oxå stulen....lindas jacka e oxå stulen=( vi e bestulade men glada ändå! hoppas min härliga dynamiska (???)familj har en skkkkiiiitbra vecka i lofsdalen!! puss

Inga kommentarer: