Igår var en bra dag! Solen sken och Cat Stevens sjöng för full hals när jag rullade över till "grannstan" (skärskind) för att plocka upp lovisa för en shoppingtur i nkpg! Att träffas i icke festrelaterade sammanhang tillhör inte vanligheterna för mig och Lovisa och det var väldans skoj trots att antalet shoppingkassar kunde räknas till antalet noll när vi traskade hemåt igen. Ser fram emot att göra slag i vårt gemensamm nyårslöfte: "charterresan till extrem turistort"Trots mitt alldeles egna nyårslöte: "inget godis,ingen läsk" frossades kvällen i naturgodis. För även om det egentligen säkert nästan är lika onyttigt som vanligt godis så räknar inte jag det riktigt till det. Dock förstörde frossandet möjligheten till att den här dagen kommer lika bra som igår. Vaknade med värre rufs än vanligt, magen fet av curry & dessa förbannade yoghurtrussin & munnen smaka bajs & jag är inte alls sugen på att gå upp ur sängen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar