Efter att ha varit utan el i två dygn + några timmar är den äntligen tillbaka. Orkanen Per ställde visst till med en hel del har vi ju läst i tidningen så idag var jag Sladden & Sigge ute o kolla läget här i trakterna.

Vår päronträd har blivit ett peronträd(haha)
farmors hus hade tur!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar