tisdag 16 januari 2007




Efter att ha varit utan el i två dygn + några timmar är den äntligen tillbaka. Orkanen Per ställde visst till med en hel del har vi ju läst i tidningen så idag var jag Sladden & Sigge ute o kolla läget här i trakterna.


Vår päronträd har blivit ett peronträd(haha)


farmors hus hade tur!

Inga kommentarer: