
IFK Motala hade den äran att ha mig o kusinvitamin i publiken ikväll! Det firades med ösregn, hamburgare, oboy i termos & ett gäng dåliga skämt ala " det är ju lika långgrunt som i varamon" eller " var e bollen? där borta i oranga flytvästen". Domaren var om möjligt sämre än vädret
men det var vi bara glada för och buade friskt ikapp med alla gubbarna i toppluva & fickplunta! Matchen slutade 3-3 och fem minuter efter matchstopp slutade det att regna!
men det var vi bara glada för och buade friskt ikapp med alla gubbarna i toppluva & fickplunta! Matchen slutade 3-3 och fem minuter efter matchstopp slutade det att regna!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar