måndag 8 januari 2007


Igår var jag på bio med Åsa & såg "Underbara älskade". Himmelans sorglig film o medans alla andra tjöt var det enda Åsa tänkte på vilka snygga tuttar tjejen hade! Typiskt Åsa men that´s why I love her=)
23 dgr kvar nu & när jag var i sthlm förra veckan passade jag på att handla peppmedecin i form av nya snowboardbyxor. 23 dgr....alldeles för lång tid & alldeles for kort!

1 kommentar:

Anonym sa...

And I'm gonna miss you my swet-onion!!!
...din sötaste lillasyster