söndag 17 december 2006

when I woke up this morning rainbow filled the sky, and that was God telling me, everything´s gonna be allright

Ni vet sånna där dagar när allt känns förjävligt, allt e grått & trist, inget är roligt, inget e spännande! När allt e sådär sjukt tråkigt att man lägger sig på gasen fast det är glans-is bara för att man håller på o krivera av bristen på spänning. Idag är precis en sån dags motsats!


Idag är en sån dag då det gråa inte märks, allt är roligt och jag har klarat varenda bilkö utan en enda svordom!


But why???


Jo, jag har varit i Kalmar o göttat mej hela helgen & hängt i gäng med världens bästa Emmy & FinaStina!

En liten tripp till Öland, en pepparkakshusbak som visserligen gick i kras pga för tungt tak, räkor till kvällsmat, hyrd film med passande titeln "Rent", & en häärlig morgonpromenad. Kryddade på alltihop med ett stopp i v-vik för att säga hej till steve & när jag kom hem var julbordet dukat & ett glatt gäng satt o sjöng snapsvisor!! Skapligt lyckat skulle jag kalla det!!

Inga kommentarer: