Idag är en sån dag då det gråa inte märks, allt är roligt och jag har klarat varenda bilkö utan en enda svordom!

But why???
Jo, jag har varit i Kalmar o göttat mej hela helgen & hängt i gäng med världens bästa Emmy & FinaStina!
En liten tripp till Öland, en pepparkakshusbak som visserligen gick i kras pga för tungt tak, räkor till kvällsmat, hyrd film med passande titeln "Rent", & en häärlig morgonpromenad. Kryddade på alltihop med ett stopp i v-vik för att säga hej till steve & när jag kom hem var julbordet dukat & ett glatt gäng satt o sjöng snapsvisor!! Skapligt lyckat skulle jag kalla det!!









Inga kommentarer:
Skicka en kommentar