måndag 18 december 2006


SIGGE GILLAR iaf JULMAT....


6 dgr kvar till jul. då kan man tänka att saker som julmat, julmusik & julhandel vore nåt efterlängtat & mysigt. men nae! när jag öppnade kylen imorse slog doften av janssons & sill emot mig med samma avsmak som den brukar göra runt trettondagen! dock trotsade jag min antijulighet & drog igång min julshopping på allvar idag! bara tre klappar kvar till klappeliklapp-doppare-dan´





Inga kommentarer: