onsdag 13 december 2006



Ida&Jag satte liv i en ny tradition & vinprovarklubb häromdagen! Så här funkar de:
Först öppnar man...
sen luktar man på korken
sen slickar man på korken
sen snurrar man lite på glaset
sen dricker man

Inga kommentarer: