tisdag 26 december 2006

Tider förändras! Förra året precis den här tiden satt jag i kalla huset o titta in mina nya jobbarkompisar. I år precis nu sitter jag på toan o försöker klämma ut tian jag svalde igår. Tänk att de två känslorna ändå påminner lite om varandra. Det var en sjukt kul tid i Trysil både första o andra säsongen men de e skönt att det e över. och hur kul jag än tyckte det var att svälja den där tian igår så ska de bli sjuuukt skönt när den behagar komma ut.


Ågatan en juldag är nåt speciellt! Årets roligaste utekväll slår aldrig fel. Även iår innehöll den allt! Kära återseenden, mindre kära återseender, gamla härvor, gamla flammor, x antal minnesluckor & sjuka sammanträffanden! Kvällens topp tio vanns av fyllesamtalet till min kära vän tysken!! Underbar människa!
Eftersom min tid som kvinna i karriären är över och jag numera enbart kan titulera mig som extraknäckande mackbiträde har jag en slapp vecka framför mig! Hur jag nu ska överleva all dötid utan att få ADHD relaterade -nervsammanbrott!

1 kommentar:

Anonym sa...

hoppas man räknas till ett av de kära återseendena ;) Var verkligen kul att se dig igen! kom till nkpg snart o chilla på balkongen=)