
När de andra hetsade in till stan för att hetsa runt i hetsjakten på mellandagsrean tog jag & min "fobi mot för mkt folk samma ställe" en lång härlig promenad ut i skogen! Den här fobin vinner varje år över mitt ekonomiska sinnelag och de hundra lappar jag förlorar på att handla
efter mellandagsreans slut känns värda varenda öre då jag slipper svettas ikapp med Linköpings alla 138 000 invånare. Åh solen sken, Åh fälten var gröna, det luktade skog o påminde mig inte för fem öre om att dagens datum är den 27 december! HA tänkte jag nöjd när jag gick där o traskade med vetskapen om mina syskons kamp bland klädhyllorna i julen värsta påfund mellandagsrean!
efter mellandagsreans slut känns värda varenda öre då jag slipper svettas ikapp med Linköpings alla 138 000 invånare. Åh solen sken, Åh fälten var gröna, det luktade skog o påminde mig inte för fem öre om att dagens datum är den 27 december! HA tänkte jag nöjd när jag gick där o traskade med vetskapen om mina syskons kamp bland klädhyllorna i julen värsta påfund mellandagsrean!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar