lördag 30 december 2006


Imorgon är det nyår o då ska man ju ha på sig det finaste man har! Det finaste jag har är mitt rosa underställ! Jag älskar verkligen det! Skulle ha på mig det dag som natt om det inte vore för det att det förmodligen skulle börja lukta konstigt efter några dagar och att rosa är en rättså svår färg att matcha med. Men enligt min modemedvetna familj är inte rosa underställ tillräckligt festligt för att klä sista dagen på året! Åh typiskt....


Inga kommentarer: