träffade åsa idag ÄNTLIGEN hemkommen för julefrid från Lund. Eftersom vår förra date slutade med tre veckors depression för min del efter en halvtimmes grillning ala "planera ditt liv över en fika", såg vi till att hela tiden hålla oss i rörelse. Vi rörde oss inte så snabbt att vi sprang,men VAD vi sprang på folk vi kände! Sjukt kul! Finns det nån mening med den här julhysterin så är det väl det då. Att alla kommer hem och förändrar Linköping för några veckor från världens äckligaste stad till en något bättre plats att leva på. ÅSA är definitivt en av dem & att träffa henne leder lätt veckans topp 10!
torsdag 21 december 2006
träffade åsa idag ÄNTLIGEN hemkommen för julefrid från Lund. Eftersom vår förra date slutade med tre veckors depression för min del efter en halvtimmes grillning ala "planera ditt liv över en fika", såg vi till att hela tiden hålla oss i rörelse. Vi rörde oss inte så snabbt att vi sprang,men VAD vi sprang på folk vi kände! Sjukt kul! Finns det nån mening med den här julhysterin så är det väl det då. Att alla kommer hem och förändrar Linköping för några veckor från världens äckligaste stad till en något bättre plats att leva på. ÅSA är definitivt en av dem & att träffa henne leder lätt veckans topp 10!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar