tisdag 28 november 2006

Friskis & svettis





Jag tycker det är så härligt med dessa friskis & svettis pass. Trots att jag har grymt dålig koordination och gör fel lika ofta som rätt så passar jag in! O trots att jag inte lägger ner en massa pengar på träningskläder utan kommer i mina utslitna joggingbyxor så är det inget som sticker ut. På friskis&svettis får människan vara precis som hon är. Mhmm jag gillart!

jag är grymt efter (sitter inte framför mtv hela dagarna) och har precis sett Olindas musikvideo där hon åmar sig och försöker se sexig ut samtidigt som orden "be my honey, playboybunny" pressas ur hennes groteska läppar! Är det ett skämt eller är människan allvarlig??




Tittade på Dogville igår, som för övrigt är en sjukt bra film, men det är inte det jag vill komma till utan det jag vill komma till är att har ni tänkt på att Nicole Kidman inte bara är sjukt lik Meg Ryan på omslaget utan även i vissa scener är sjukt lik Anna Ternheim!! Som för övrigt är sjukt bra.

























Inga kommentarer: