
Falafel, Teater & iskall mjölkdrink på George´s. Det är vad kvällen bjudit på. Såg "Petra von Kants bittra tårar". Bäst av bra var figuren Marlene som var med i varenda scen men inte sa ett ord!
Roligt att Marit Bergman spelar i LKPG i veckan!
Roligt att de har klätt ut Linköpings byggnader till bordeller med det såkallade
"november-ljuset". Är jag extremt gammalmodig & tråkig eller? Tycker att hösten ska vara grå,blöt o deprimerande! Finns det nåt vackrare än när det gråa lyses upp av allt gult, oranget, månljuset och en ensam gatlykta? Går igång på det asså, men det här med röd, grön & blå neonbelysning ger mig rysningar av det negativa slaget! BBBBBBRRRrrr....
"november-ljuset". Är jag extremt gammalmodig & tråkig eller? Tycker att hösten ska vara grå,blöt o deprimerande! Finns det nåt vackrare än när det gråa lyses upp av allt gult, oranget, månljuset och en ensam gatlykta? Går igång på det asså, men det här med röd, grön & blå neonbelysning ger mig rysningar av det negativa slaget! BBBBBBRRRrrr....

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar