söndag 18 januari 2009

jag har köpt finmüsli för speciella tillfällen. den innehåller 45 procent frukt och nötter och smakar som müsli gör i himlen.

1 kommentar:

Anonym sa...

då hoppas jag att allt i himmelen kommer smaka,kännas o vara 45% bättre än vad allt är på den här planeten där gravitationskraften håller oss kvar:)fatta vad underbart när esspresso house chailatte kommer smaka nästan dubbelt så gott!!rena rama himmelriket...
ses friday sis!