jag har köpt finmüsli för speciella tillfällen. den innehåller 45 procent frukt och nötter och smakar som müsli gör i himlen.
1 kommentar:
Anonym
sa...
då hoppas jag att allt i himmelen kommer smaka,kännas o vara 45% bättre än vad allt är på den här planeten där gravitationskraften håller oss kvar:)fatta vad underbart när esspresso house chailatte kommer smaka nästan dubbelt så gott!!rena rama himmelriket... ses friday sis!
1 kommentar:
då hoppas jag att allt i himmelen kommer smaka,kännas o vara 45% bättre än vad allt är på den här planeten där gravitationskraften håller oss kvar:)fatta vad underbart när esspresso house chailatte kommer smaka nästan dubbelt så gott!!rena rama himmelriket...
ses friday sis!
Skicka en kommentar