måndag 17 november 2008

Va fan är de här? Kanske eventuellt det mest extremt pantsatta beslut jag tagit under alla mina levnadsglada dar! Stön! Ska jag verkligen bo här i tre år?
Jag saknar leken & skratten, hålla handen i din & dansa gatan fram... i för stora kläder, i en vardag utan krav. Är man patetisk i sin barnsliga syn
på lycka ?

1 kommentar:

Anonym sa...

men hjärtat...! inte ska du känna så. :( du är absolut inte barnslig. vill du inte så vill du inte. följ instinkten, och det ordnar sig ska du se. jag är ju här i linkan o vill hålla din hand om du beslutar dig för att banga alltihop. kram!!
/lindarfst