söndag 24 augusti 2008



jag ska flytta till kalmar på fredag. nervöst, lite jobbigt och rättså skönt. den osociala delen av mig som inte har något som helst behov av att träffa nya människor ställer sig helt emot den ansträngningen som krävs för att skaffa en ny bekantskapskrets. men resten av mig, den lite bättre resten tycker att det ska bli riktigt kul=)


jag har fått en kamera, en jättefin kamera av mamma och pappa. nikon d60 och jag håller på att driva min familj till vansinne med allt knäppande.

1 kommentar:

roccet sa...

tjysigt! så tjysigt då!