tisdag 15 juli 2008





en galen helg med mkt skoj! bada bada bada, fest hemma hos david & linn i lördags . en fest som hette duga!! men bäst av allt med hela helgen var att farmor blivit så pigg igen. finaste finaste farmor!
imorgon är jag ledig från jobbet. tänka sig; mitt i veckan!! haha




Inga kommentarer: