det tar 15 min för mig att vakna, ca 45 min senare är jag duschad, tänderna är borstade, kläderna på och jag är påväg till bilen. 20 min bilväg, fem-tio min sen till jobbet. 9 timmars arbete inkl. lunch o raster. kommer iväg från jobbet 10 min sent, kanske stannar och handlar på vägen hem o vips har 1 timme till gått. byta om till träningskläder o springa en runda ca 1-1½timme. duscha, laga mat, äta 1 timme. då har det gått ca 14 h & 40 min av dygnet. För att hinna få de 8 timmar sömn man ska har man då 2 h & 20 min på sig att träffa vänner o vara social . åh shit då glömde jag även bort att det tar ca 1 h för mig att somna oxå. hmmm....det blir tajt....sista tiden har jag dragit ner på en sak för att hinna mer. och det är sömn. i snitt 4 timmars sömn varje natt i tre veckor och jag är inte alls så där fräsch, snygg, utvilad och lycklig som man ska vara på sommaren. hur fan hinner folk??
det regnar i sverige. det behövs. jorden behöver dricka så gräset kan bli grönt, jag var på fest i helgen och fick dricka. det tyckte jag var skönt! (obs: it´s a rhyme)
Jag har nya skor. mina gamla ser ut som skabb & drar ner hela min själ i skabbträsket. men med de nya ser hela jag ut som en bättre människa. så känns det iaf!
"Du ska vara lycklig, du får inte gråta"
1 kommentar:
hur många timmar haru på ditt dygn eg?? do borde va glad som har 25timmars.. vi andra får ju nöja oss me 24 timmars.. fatta hur svårt d e för oss o hinna me saker.. iof så e ju ja inte ute o springer nåt, lr jobbar.. blir väl mest bräda om dagarna... :P
snart seees vi!!!!! :)
Skicka en kommentar