tisdag 8 juli 2008







det tar 15 min för mig att vakna, ca 45 min senare är jag duschad, tänderna är borstade, kläderna på och jag är påväg till bilen. 20 min bilväg, fem-tio min sen till jobbet. 9 timmars arbete inkl. lunch o raster. kommer iväg från jobbet 10 min sent, kanske stannar och handlar på vägen hem o vips har 1 timme till gått. byta om till träningskläder o springa en runda ca 1-1½timme. duscha, laga mat, äta 1 timme. då har det gått ca 14 h & 40 min av dygnet. För att hinna få de 8 timmar sömn man ska har man då 2 h & 20 min på sig att träffa vänner o vara social . åh shit då glömde jag även bort att det tar ca 1 h för mig att somna oxå. hmmm....det blir tajt....sista tiden har jag dragit ner på en sak för att hinna mer. och det är sömn. i snitt 4 timmars sömn varje natt i tre veckor och jag är inte alls så där fräsch, snygg, utvilad och lycklig som man ska vara på sommaren. hur fan hinner folk??






det regnar i sverige. det behövs. jorden behöver dricka så gräset kan bli grönt, jag var på fest i helgen och fick dricka. det tyckte jag var skönt! (obs: it´s a rhyme)
Jag har nya skor. mina gamla ser ut som skabb & drar ner hela min själ i skabbträsket. men med de nya ser hela jag ut som en bättre människa. så känns det iaf!


"Du ska vara lycklig, du får inte gråta"

1 kommentar:

Anonym sa...

hur många timmar haru på ditt dygn eg?? do borde va glad som har 25timmars.. vi andra får ju nöja oss me 24 timmars.. fatta hur svårt d e för oss o hinna me saker.. iof så e ju ja inte ute o springer nåt, lr jobbar.. blir väl mest bräda om dagarna... :P
snart seees vi!!!!! :)