måndag 19 maj 2008


I helgen var det dags för den Akademiska Rodden. För studenter. Jag är ingen student men fick spela med i min roll som ekonomistudent- extraknäckande på sixt biluthyrning. Gick alla tiders och vi visade oss vara helt ok på att ro. Efter en otrolig höjning från tidigare lopp i kvartsfinalen tog vi oss vidare till semin. Men urladdningen i kvarten visade sig ha tagit hårt på oss o orken tog slut. Men vem deppar länge när man ändå fick en bronsmedalj OCH gå på fest på kvällen.
på festen insåg jag hur äkligt mkt student vissa studenter kan vara. Som att vara student är det enda de är. och att overaller är det enda de bär. och interna studentskämt är den enda humorn värd att skratta åt.
damn it! jag är inte alltid så smart. särskilt inte när jag tror at hellen på lascala är min syster på plaza=)
idag har jag massa agg i mig. blev osams med min hund (vi pratar fortfarande inte med varandra). men utnyttjade min ilska i ett boxpass tillsammans med min bror. antingen så beror det på sista tidens dåliga träningskaraktär eller så var passet genom tidernas jobbigaste. blodsmak och kräkkänslor var länge sen man fick.

Inga kommentarer: