millencolin (eller miller collin som tanterna på Åhlens säger...haha) har släppt sig en ny skiva!jag har sökt högskola. en del program & en del kurser. det var väl inte så farligt?? varför har det tagit emot så mkt tidigare år ?? nu är det bara en sak att frukta & det är att man kommer in. är inte ett dugg orolig över att mina skitbetyg inte ska räcka...jag snarare räknar med det. jag oroar mig för beslutet om flytt o uppsägningen av frihet.
igår spelades andra finalmatchen mellan lhc & hv. den avnjöts framför TVn tillsammans med hellen & en ostbricka med sjukt mkt godsaker. kanske lite för mkt för jag ljuger inte när jag säger att mina fisar luktade brie imorse=)
tror att den här dagen med undantag för lunchen hemma hos ovanstående varit en av tidernas mest misspeppande dag. jag är lat, ständigt hungrig & har ingen ork till att träna.
tror att jag behöver en dos occe:serveras bäst tillsammans med lite sol & en rullbräda, rikligt garnerad med lek & skratt!
1 kommentar:
då får vi styra upp en sån däringa dos..
Skicka en kommentar