tisdag 8 april 2008

hösten trillade av träden och våren tittade in.....longboarden rullade mellan grusresterna på landsvägarna och första glassen på bosses åts. nu öser regnet ner ner ner och soldagarna läggs raskt i glömska och förrådet av solenergi är redan tomt! Ge ma mera sol dårå!!


hemma efter härliga en månads härliga dagar i colorado. kanske hade man det lite för bra? vill man verkligen komma hem från en sån resa? nämänn näääee!!! vill man verkligen gå till jobbet klockan sju varje morgon?? nämänn nääee!!!


I´m spoiled...




Inga kommentarer: