hösten trillade av träden och våren tittade in.....longboarden rullade mellan grusresterna på landsvägarna och första glassen på bosses åts. nu öser regnet ner ner ner och soldagarna läggs raskt i glömska och förrådet av solenergi är redan tomt! Ge ma mera sol dårå!!
hemma efter härliga en månads härliga dagar i colorado. kanske hade man det lite för bra? vill man verkligen komma hem från en sån resa? nämänn näääee!!! vill man verkligen gå till jobbet klockan sju varje morgon?? nämänn nääee!!!
I´m spoiled...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar