då skrattar man på riktigt och inte för att man ska, då gör benen små hopp hjärnan inte kan förstå....det är la då det är vår eller??
LHC har inga vårkänslor men vad gör väl det när kvällen är varm och solen inte går o lägger sig förrän i sista perioden? Min bror o jag tog en longboard-tur i andra pausen och fastnade vid minirampen....missade inte mer än Stana i LHCmålet, var nog lika nöjda som Davidsson i HV71.

kim staal, han motsätter allt jag står för. han är dansk och han är hockeyspelare, två kategorier jag utan att skämmas står för att jag INTE tycker om. Men Kim Staal....jag kan inte låta bli att tycka om honom.... damn it!
1 kommentar:
hahaha, knasboll!
Skicka en kommentar