Nu förtiden verkar helgerna kretsa kring klackrelaterade fester...efter helgens insikt över hur sjuuuukt bra man snurrar på dansgolvet bara man har skor som lyfter hälen några centimer från marken så lär de fortsätta så här iaf två helger till!
Igår åt jag tupp...vi firade tydligen Mårten Gås men hade ingen gås men tuppen funka o dunka o smaka alla tiders. Sällskapet var hett (TesseHellenSteinLoke) & jag blev mätt o lycklig.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar