onsdag 14 november 2007

Det är Höst på min Planet & minusgraderna får världen att snurra. Lite vitt på marken glädjer lite men ger smak på vintern och peppet börjar snart rinna över kanten. Snälla Tomten ge mig snö, snälla Tomten snälla säg ja!

Nu förtiden verkar helgerna kretsa kring klackrelaterade fester...efter helgens insikt över hur sjuuuukt bra man snurrar på dansgolvet bara man har skor som lyfter hälen några centimer från marken så lär de fortsätta så här iaf två helger till!

Igår åt jag tupp...vi firade tydligen Mårten Gås men hade ingen gås men tuppen funka o dunka o smaka alla tiders. Sällskapet var hett (TesseHellenSteinLoke) & jag blev mätt o lycklig.

Inga kommentarer: