fredag 12 oktober 2007



majliss&agda bjöd gertrud upp till dans på hennes, kanske inte födelsedag, men den dagen vi firade hennes födelsedag iaf! fin-middag & teater blev det och kvällen blidde sjuuukt lyckad & röda nejlikan var sjuuukt bra!

Inga kommentarer: