Igår var jag dock tillbaka i pensionärslivet och när V
Måste btw berätta om Idas mitt & sigges badäventyr. HerreGud vilket styr det ska vara bara för man vill komma åt en egen badklippa. Den vanliga stigen hade förvandlats från småjobbig till värsta djungeläventyret. Vi vadade i vatten, krälade i lera, klättrade över stora träd. Missade vart vi skulle svänga och begav oss ut på en expedition som slutade på varsom sten i ett stenrös med blödande tår och rispade armar. Slutligen kom vi iaf fram till klippan och kunde hoppa i vattnet. Sigge mer än oss andra.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar