söndag 22 juli 2007

Hostar snorar hickar..... för mkt kalla bad & för mkt fest i fredags. Den lugna 73årskalas fredagen som slutade med skaka rumpa på platens till lampan tändes. Da va da väääärt.

Igår var jag dock tillbaka i pensionärslivet och när Viktor slutade jobbet hade jag middagen färdig och Viktor öppnade ( fråga mig inte varför=) en whiskeyflaska som vi försökte lära oss att tycka om. Tittade på den nya Hannibalfilmen. Var svårt att veta om man skulle hejja på Hannibal eller enbart se honom som psykopat men filmen var bra och lååångt ifrån en besvikelse.



Måste btw berätta om Idas mitt & sigges badäventyr. HerreGud vilket styr det ska vara bara för man vill komma åt en egen badklippa. Den vanliga stigen hade förvandlats från småjobbig till värsta djungeläventyret. Vi vadade i vatten, krälade i lera, klättrade över stora träd. Missade vart vi skulle svänga och begav oss ut på en expedition som slutade på varsom sten i ett stenrös med blödande tår och rispade armar. Slutligen kom vi iaf fram till klippan och kunde hoppa i vattnet. Sigge mer än oss andra.

Inga kommentarer: