tisdag 8 maj 2007







"Tajta PUSS & KRAM med gul stickning. Det fanns inget mer rätt. Ett par tajta svarta PUSS & KRAM med gul stickning kunde göra underverk med bärarens status, höja någon från nästan inget till nästan allt" ett ufo gör entré




........



Pratade precis med en exalterad Linda
PUSS & KRAM är tillbaka



........



Igår kom jag fram till två saker, dock motsade de sig varandra så man skulle kunna säga att jag inte kom fram till någonting. Först bajsade jag på jobbet utan att skämmas, för måste man så måste man. Det tyckte jag var ett bevis på att jag mognat (katjing!! vuxenpoäng)


Sen pratade jag med en kompis i telefon och när jag la på och tänkte på att det vi pratat om i en och en halv timme var tecknad film, godis, bajs & fisar och insåg att jag nog inte mognat ett dugg.


Köpte för övrigt en svindyr jacka igår efter att med en stackars halt & skadad Occe i släptåg sprungit runt i tusen affärer & när jag sen skulle sätta på mig den delade sig dragkedjan. NEEJ, sista i min storlek & så måste jag åka tillbaka & byta & så måste jag springa runt en massa till för jag behöver ju en jacka!!!

Inga kommentarer: