måndag 7 maj 2007


Det bästa med våren är alla sköna parkhäng och nu är det försat avklarat, o det andra o tredje med för den delen. Blev mkt av den varan när ja va i gbg i helgen! Härligt häng med mr svärdfisk & en fika med Sanna.

Inga kommentarer: