tisdag 23 januari 2007




Som fisken i vattnet trivs jag på besök hos Emmy! Gillar verkligen Kalmar även om det är omöjligt att hitta en restaurang efter klockan nio
eller ta en öl mitt i veckan! Men vad gör det när man hänger med härliga klubben! Spinning, promenader & fullkornspizza och snart dags för step! Guud vad vi är duktiga!

Inga kommentarer: