
IDA min allra käraste IDA ska flytta till Jönköping & plugga! Grattis Jönköping får man väl säga! LKPG kommer (om det går) att bli sjuuuukt mkt tråkigare utan dig! Tur för mig att det bara är 11 dar tills jag drar & att jag de närmaste dagarna ska härja runt med Emmy&Viktor! Redo för step!!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar