
Vet inte säkert vad det beror på men börjar få mina aningar....
Det började ju med barnen som kastade sten och spottade efter mig. Fortsatte med att några ungdomar i 15-16års åldern tyckte det var skoj att kasta pinnar framför hjulen på mig när jag kom i full karriär nerför hilton-backen. Just då såg jag inget samband men idag när en kvinna i otroligt omatchande kläder, framfusig gångstil och klara psykiska problem prejjade in mig i en buske när jag gick runt stångån förstod jag att allt är inte som det ska. Tror att jag utsänder nån vibb de svaga snappar upp och utnyttjar för att bli starka. Som ett barn som blir mobbat i skolan typ! När fick jag den vibben hängande efter mig kan man ju fråga sig! Kanske är det pissvädret och vardagstristessen som får hela mig i moll och därav min svaghet. Hmm så här kan det inte fortsätta. Vem vet vad som sker imorgon? En lastbilschaufför med äktenskapsproblem som tror sig må bättre om han kör över mig med sin långtradare!
You better give me some sun Fröken Gud!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar