fredag 5 januari 2007





Träffade Martina ikväll! Vi har inte setts sen Australien/Bali-resan och det var himmelans skoj & träffa henne. Då hennes farmor bor i Åtvidaberg slog hon samman släktträffen med en fika på torget med mig & eftersom jag tycker Australien har mer att bjuda på än åtvid kommer lite bilder därifrån istället!


Inga kommentarer: