söndag 19 november 2006

HÄRLIGA HÖSTEN









Det är sånna dagar som sånna här dagar som gör livet till nåt vackert. Sol, höst, gula löv, och söndag! Jag och Ida firade livet med en promenad!

















Trilla in på en fest igår hos en gammal klasskompis o vad får man se om inte tre härliga pojkar från högstadiet som gått o blivit män! Det var iaf från min sida ett kärt återseende och kvällen blev grymt lyckad. Dock försvann de flesta ut i LKPGs nattliv en evighet innan oss men Jag, Occe o partykaninen Kim var inte ledsna! När värdinnorna sen fick även oss att lämna lägenheten protestera vi mot Ågatans hets med att köpa en pizza och gå hem o sova oss igenom killbill volym1!




OhJA !!!

Inga kommentarer: