Trilla in på en fest igår hos en gammal klasskompis o vad får man se om inte tre härliga pojkar från högstadiet som gått o blivit män! Det var iaf från min sida ett kärt återseende och kvällen blev grymt lyckad. Dock försvann de flesta ut i LKPGs nattliv en evighet innan oss men Jag, Occe o partykaninen Kim var inte ledsna! När värdinnorna sen fick även oss att lämna lägenheten protestera vi mot Ågatans hets med att köpa en pizza och gå hem o sova oss igenom killbill volym1!
OhJA !!!












Inga kommentarer:
Skicka en kommentar