
Efter mycket övervägande har jag bestämt mig! Månader av aktivt bloggsnokande och längtan efter en egen plats i bloggvärlden har jag äntligen övervunnit alla mina rädslor och tvivel. Tankar som " vem vill läsa om mitt liv" har snurrat i mitt huvud och jag har drömt hemska drömmar om hur ryktena om hur tråkigt och ointressant mitt liv faktiskt är börjat florera på stans gator o torg! Men imorse när jag vaknade var det inte bara mina ögon som slogs upp. Jag slogs också av tanken att om mitt liv är så tråkigt att ingen vill läsa om det, så lär ingen heller vilja prata om det! Så nu simsalabim har jag en egen blogg! Läs den eller ej, det berör inte mej=)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar